Koszt uczestnictwa w Konferencji:
Opłata obejmuje | do 15.12.2013 | od 16.12.2013 |
---|---|---|
Udział w sesjach plenarnych i sesji warsztatowej, materiały konferencyjne, certyfikat uczestnictwa z punktami edukacyjnymi, wyżywienie i przerwy kawowe zgodne z programem, spektakl teatralny, zwiedzanie Jasnej Góry. | 390 PLN | 440 PLN |
Udział w sesjach plenarnych i sesji warsztatowej, materiały konferencyjne, certyfikat uczestnictwa z punktami edukacyjnymi, wyżywienie i przerwy kawowe zgodne z programem, spektakl teatralny, zwiedzanie Jasnej Góry - dla członków Polskiego Towarzystwa Pielęgniarstwa Opieki Paliatywnej. |
340 PLN | 390 PLN |
Udział w sesjach plenarnych i sesji warsztatowej, materiały konferencyjne, certyfikat uczestnictwa z punktami edukacyjnymi, przerwy kawowe zgodne z programem. | 200 PLN | 250 PLN |
Przy zgłoszeniu minimum 6 osób z jednego ośrodka zniżka 10% do 15 grudnia.
Warunkiem udziału w konferencji jest uiszczenie opłaty konferencyjnej oraz wypełnienie i przesłanie karty zgłoszenia.
W celu rejestracji prosimy o uzupełnienie i przesłanie karty zgłoszenia online na stronie lub o e-mailem na adres: , bądź tradycyjnie pocztą na adres:
Stowarzyszenie Opieki Hospicyjnej Ziemi Częstochowskiej ul. Krakowska 45a, 42-202 Częstochowa.
Opłaty za uczestnictwo w Konferencji prosimy dokonywać na konto Stowarzyszenia Opieki Hospicyjnej Ziemi Częstochowskiej: Bank PeKaO S.A. Oddział Częstochowa, nr 15124012131111000023794368